Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Η Δημοκρατία στο απόσπασμα


Συνάδελφοι, εργαζόμενοι στους Δήμους της Θεσπρωτίας.

Είναι η δεύτερη φορά που βιώνω το Απολυταρχικό καθεστώς της Διοίκησης του Συλλόγου μας.

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ, ως άλλοι Κατήδες των Λαϊκών Δικαστηρίων ή  αντιστοίχηση των Ανώτατων Σοβιέτ της πάλε ποτέ ΕΣΣΔ, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ (ποιος τολμάει να αντιπαρατεθεί) χωρίς καμία ενημέρωσή μου, να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν ότι συκοφάντησα, εν γνώσει μου και σκόπιμα, τη παράταξη που τους εκφράζει (ΔΑΣ ΟΤΑ) και που με αυτή πολιτεύονται και ζητούν ψήφο ανάμεσά μας.

Λόγω της συκοφαντικής δυσφήμησης που τους έκανα μέσω ιστοσελίδων και facebook, θίχτηκε η παράταξή τους ΔΑΣ ΟΤΑ και γι αυτό αποφάσισαν, χωρίς τη παρουσία μου και χωρίς να μου δοθεί η δυνατότητα ανταπόδειξης των όσων ισχυρίζονται, να αφαιμάξουν το ταμείο του Συλλόγου και να υπεξαιρέσουν χρηματικό ποσό (όσο χρειάζεται),το οποίο προέρχεται από τις μηνιαίες συνδρομές μας, προκειμένου να  στηρίξουν νομικά την  θιγμένη οργάνωσή τους ΔΑΣ ΟΤΑ.

 

( αυτό είναι απόσπασμα από το κατηγορητήριο – απόφαση 6/2019 του ΔΣ του Συλλόγου μας, που με παραπέμπει στον κ. Εισαγγελέα)

Είναι τιμή μου που διώκομαι για τον αγώνα μου κατά του Ολοκληρωτισμού  που επικρατεί στο ΔΣ του Συλλόγου και τις Παρακρατικές διασυνδέσεις του με τη Διοίκηση του Δήμου Ηγουμενίτσας  και είμαι πεπεισμένος ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα είναι αντικειμενική και αμερόληπτη.

Η καταπάτηση των ατομικών μου δικαιωμάτων (δικαίωμα ανταπόδειξης των όσων με εγκαλούν) και η κατασπατάληση των εισφορών μου και εισφορών σας στο Σύλλογο, υπέρ ενός φορέα (ΔΑΣ ΟΤΑ), άσχετου προς το καταστατικό του Συλλόγου μας  και για εκλογική αναμέτρηση που δεν είχε σχέση με εκπροσώπους στο Σύλλογο, με μεθόδους παρακράτους, προπαγάνδας, περιορισμό της Ελεύθερης συζήτησης, του διαλόγου και της Κριτικής δείχνουν Ολοκληρωτισμό και Απολυταρχία που δεν τα συναντάς ακόμα και στα πιο Στυγνά Κρατικά Καθεστώτα.

 

   Ηγουμενίτσα 27/6/2019                                            Βαγγέλης Χαλμαντζής                                                                                                                             

                                                                                Υπάλληλος ΠΑΚΠΠΟ Δήμου Ηγουμενίτσας
 
 
 

    Πίστεψα στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας !!!

    Δυστυχώς !

    Απομεινάρια του παρελθόντος, αναμοχλεύουν καταστάσεις και η εξουσία που χάνεται τους κάνει τραυματισμένα θηρία σε άμυνα.

   ΑΠΟΦΑΣΗ 6/2019 ( αγνώστου ημερομηνίας) του ΔΣ των Εργαζομένων ΟΤΑ  Ν. Θεσπρωτίας





 
 
Για κάθε Νοήμων Ον, που έχει βασικές γνώσεις και παιδεία της Ελληνικής γλώσσας  τι καταλαβαίνει;

 

Ότι κάποια μέρα του 2019, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ Θεσπρωτίας, συγκάλεσε ΜΥΣΤΙΚΑ, (χωρίς τη παρουσία μου) τους ομοϊδεάτες  του, της ΔΑΣ ΟΤΑ, που έτυχε να είναι και μέλη του ΔΣ του Συλλόγου και τους πληροφόρησε, ότι υπάρχει ένα δημοσίευμα, του Χαλματζή, το οποίο έγινε, με αφορμή τις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που θίγει την Τιμή και την Υπόληψή τους, σαν ΔΑΣ ΟΤΑ και θα πρέπει να πάρουμε χρήματα από το Σύλλογο που ανήκουμε (λες και ήταν ΔΙΚΑ τους), προκειμένου να πληρώσουμε Δικηγόρο, να του υποβληθεί μήνυση, κλπ.
 
 

 

 
  Το δημοσίευμα το δικό μου, με τίτλο, «Μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα»,  https://dimoithesprotias.blogspot.com/2019/01/blog-post.html   το οποίο επιβεβαιώνω και πάλι, αναφέρετε ξεκάθαρα για κάτι ΠΑΡΑΝΟΜΟ, που έγινε με ένα έξτρα 50ρικο στο τέλος του έτους 2018, και μια πιθανή ιδιότυπη συναλλαγή μεταξύ υποψηφίου της ΔΑΣ ΟΤΑ που είχε τη δυνατότητα παρέμβασης στα οικονομικά του ΠΑΚΠΠΟ και των δικαιούχων του έξτρα 50ρικου.
 
Κανένα σχόλιο και κανένα υπονοούμενο για το Σύλλογο ή τα μέλη του και σε εκλογική διαδικασία ΑΣΧΕΤΗ με το Σύλλογο.
 
 
 
Παρόλα αυτά, τα μέλη του ΔΣ προχώρησαν σε εντολή προς τον Πρόεδρο, να καταθέσει τη μήνυση σε βάρος μου και ο Σύλλογος να πληρώσει τη Νομική υποστήριξη υπέρ της ΔΑΣ ΟΤΑ. (υπογραμμισμένα σημεία)

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι ενδιάμεσα (το Μάρτιο), είχαμε γενική συνέλευση των μελών και κανένας δεν είχε "τα παντελόνια" (συγνώμη από το γυναικείο φύλο), στον απολογισμό,να πει "ξοδέψαμε αυτό το ποσό των χρημάτων σας, προκειμένου να κάνουμε μήνυση σε Συνάδελφο, που πρόσβαλε τη παράταξή μας ΔΑΣ ΟΤΑ" !
 
Μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα;  ΟΧΙ !
 
Βασιλικό Διάταγμα  Φ.Ε.Κ. 141/12.7.1947 της Φρειδερίκης για τις άπορες κορασίδες!
Έτσι βοηθάμε τη ΔΑΣ ΟΤΑ!
                               Με το μηνιαίο δίφραγκο των εργαζομένων!
 
 
 
 
Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι θέμα Τιμής και ΟΧΙ όρκου!  
Προκειμένου να εξευμενίσει το μένος του για το δημοσίευμά μου, ο Πρόεδρος παίρνοντας την εντολή από το ΔΣ, το μετέτρεψε κατά το δοκούν, προκειμένου να επιβαρύνει τη θέση μου και να δώσει νομική υπόσταση στη μήνυση.
 
 
(κείμενο απόφασης ΔΣ)
 
(κείμενο μήνυσης)
 
ΨΕΥΔΩΣ δήλωσε,  ότι ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου της ΔΑΣ ΟΤΑ, στις συγκεκριμένες εκλογές, αφού δεν υπήρχαν επικεφαλής και όποιος συγκέντρωνε τις περισσότερες ψήφους θα εκλεγόταν.
 

 
 
Με απλά λόγια, η μήνυση που μου υποβλήθηκε είναι ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ,
αλλά και για να υπάρξει κάποιο ίχνος υπόστασης , θα έπρεπε, όσα ανέφερα στο δημοσίευμά μου να είναι ΨΕΥΔΗ.
 Δεκαπέντε μέρες πέρασαν από όταν ενημερώθηκα από το γραφείο του Ειρηνοδίκη για τη μήνυση και συνεχώς συναντάω μπροστά μου τη διαπλοκή και τις παρακρατικές διασυνδέσεις του Συλλόγου Εργαζομένων με τη Διοίκηση του Δήμου που σκοπό έχουν τη κωλυσιεργία, προκειμένου  να μην συγκεντρώσω τις απαραίτητες αποδείξεις.

Στις 20/6 κατέθεσα στο νέο ΔΣ  του Συλλόγου αίτηση προκειμένου να μου δοθούν ΟΛΑ τα στοιχεία και να επανεξετάσουν την απόφασή τους και ακόμα περιμένω απάντηση!!!!!

  Στις 21/6  κατέθεσα στο ΠΑΚΠΠΟ αίτηση, προκειμένου να με ενημερώσουν , βάσει ποιας απόφασης δόθηκαν έξτρα τα 50 ευρώ.
Μέχρι σήμερα η απάντηση που πήρα είναι ότι θα συμβουλευθούν δικηγόρο και θα μου απαντήσουν.
Φυσικά έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ  να απαντήσουν σε 60 ημέρες!!!

Τι είδους  απόφαση είναι αυτή που θέλει γνωμάτευση δικηγόρου και που θα έπρεπε να είναι αναρτημένη στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ πριν δοθούν τα χρήματα, μόνο ο Πρόεδρος και το ΔΣ του ΠΑΚΠΠΟ το γνωρίζουν!

 
Όσος χρόνος  όμως και να περάσει δεν θα είναι αρκετός για να καλυφθούν οι ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ !!!!
 
 
(Είμαι κατηγορούμενος και υπόδικος, έχω δικαίωμα να πω ακόμα και ψέματα για την υπεράσπισή μου. Αν κάποιος νομίζει ότι αυτά που αναφέρω δεν είναι έτσι ας πάρει θέση. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που είναι τμήμα της δικογραφίας και δεν τα αναφέρω)

 

 

1 σχόλιο:

  1. If you're looking to lose fat then you absolutely have to get on this brand new custom keto meal plan diet.

    To design this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and chefs have joined together to produce keto meal plans that are efficient, decent, cost-efficient, and fun.

    Since their grand opening in 2019, thousands of clients have already remodeled their body and health with the benefits a certified keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto meal plan diet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή